Tarot, Karty klasyczne, Lenormand, Runy...

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Witam, poszukujących odpowiedzi...

    
 
Od ponad 20 lat zajmuję się zgłębianiem wiedzy wróżbiarskiej.
Tarot, Lenormand, Runy. Posługuję się również wahadełkiem.
Jestem wróżbitą - praktykiem z dużym doświadczeniem życiowym.
Moje czytanie kart jest głębokie, intuicyjne. 

Zawsze szczerze mówię to, co w nich zobaczę.

W opisie układów kart staram się być konkretny i precyzyjny. 

Do wszystkich pytań i problemów podchodzę bardzo rzetelnie i z dużym zaangażowaniem.

Proszę mnie pytać o relacje miłosne, partnerskie, towarzyskie, rodzinne, sprawy finansowe, zawodowe, itp.


 Cennik wróżb:

      wróżba 1 pytanie ....................7 zł 
      wróżba rozkład partnerski.....35 zł
      wróżba rozkład roczny..........60 zł


Zakup wróżby:

1. Proszę przesłać mi na maila: harmoszka72@gmail.com 

- imiona i daty urodzenia osób których ma dotyczyć wróżba
- pytanie lub pytania do kart

2. Ja prześlę Państwu nr mojego konta bankowego.

3. Po dokonaniu wpłaty proszę o przesłanie mi  potwierdzenia przelewu, to znaczy screen ekranu lub pdf.


4. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu wykonuję i wysyłam do Państwa mailem wróżbę.

Na ogół ma to miejsce w tym samym dniu, w ciągu kilku godzin, a najpóźniej następnego dnia, jeśli jest więcej osób oczekujących na wróżbę.

W takim wypadku proszę Państwa o wyrozumiałość.

W razie braku mojej odpowiedzi bardzo proszę o sprawdzenie folderu „SPAM” w swojej poczcie i ewentualne ponowne wysłanie maila, gdyż czasami zdarzają się problemy techniczne z pocztą.

Nie wróżę osobom niepełnoletnim i kobietom w ciąży. 
Nie typuję wyników gier liczbowych. 
Nie wróżę w kwestii daty śmierci.

Gwarantuję 100% dyskrecji.

Serdecznie zapraszam :)

wróżbita Bazyli




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz